Stichting de Bosrand Wageningen heeft sinds oprichting vorig jaar 3 project gerealiseerd. Voor dit jaar willen we opnieuw deelnemen aan de Burendag 2018. Van het Coöperatiefonds van de RABO-bank hebben we een donatie gehad waarmee we - tijdens Burendag - een overkapping willen realiseren. In eerste instantie wordt dit een palen constructie voor een overkapping van 5 x 10 meter met een tentzeil /zonnezeil. Zodra er vanuit de gemeente groen licht is om een schuilgelegenheid te mogen bouwen willen we er een echt overkapping met een (sedum) dak van maken. t.z.t willen we dan ook een deel ( 5 x 6m) dicht maken zodat we een binnenruimte hebben. Meer informatie vindt u bij Burendag 2018 onder de agenda of geplande projecten. Komt u 23 september ook helpen?

Daarnaast willen we dit jaar muzikale bijeenkomsten in de pluktuin gaan realiseren. Meer informatie over de projecten vind u in de submenu's.