We doen in 2019 wederom mee met Burendag. In samenwerking met Pluktuin de Bosrand vindt op zondag 29 september van 13.00 uur tot 17.00 uur bij de pluktuin een burendag plaats. Het is de bedoeling om tijdens de burendag 2 opbergbanken te maken waar het kinderspeelgoed waterdicht in kan worden opgeborgen.

Wil u tijdens burendag wel komen helpen maar niet klussen? Tijdens de burendag willen we ook tuinonderhoud plegen. We willen  onkruid wieden, woekeraars uitgraven en aantal nieuwe planten aanplanten. Voor het tuinonderhoud is eigen (tuin)gereedschap meenemen handig, zodat meerdere mensen tegelijk kunnen werken.

Mensen die in de buurt wonen of wel eens langs de pluktuin wandelen of fietsen, worden uitgenodigd om een kijkje te nemen in de pluktuin en mee te helpen met een van de klusssen.  De middag wordt afgesloten met een gezellig samen zijn  onder het genot van een drankje.

Als je van plan bent te komen, geef je dan op via de website van burendag of rechtstreeks bij de pluktuin of via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Graag tot zondag de 29e september, Frits