NLdoet is ivm De corona maatregelen verplaatst van 12 en 13 maart naar 28 en 29 mei!

Stichting de Bosrand Wageningen doet op vrijdag 28 en zaterdag 29 mei 2021 wederom mee met NL Doet, de landelijke vrijwilligersdagen. In samenwerking met Pluktuin de Bosrand willen we tijdens NLdoet een aantal timmerklussen uitvoeren. We willen oa Een dubbele landhek van douglashout en een klappoorten timmeren.  Daarnaast willen we een hekje repareren en zijn er nog paar andere kleine timmerklussen. Jouw hulp hierbij zou zeer welkom zijn. Kom je ook helpen? Je kunt je opgeven via www.NLDoet meer informatie eventueel via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

We nemen bij het uitvoeren van de klussen natuurlijk de bood COVID maatregelen in acht. We kijken wat er kan en mag qua aantal mensen. We houden afstand tot elkaar, alle klussen vinden in de buitenlucht (eventueel onder open overkapping) plaats, we hebben middelen als handgel, mondkkapjes, (tuin) handschoenen, desinfectiemiddelen. Klussen worden individueel / op 1,5 m afstand van elkaar uitgevoerd. We proberen mensen zoveel mogelijk eigen gereedschap te laten gebruiken. Heb je zelf tuinhandschoenen neem dan als het kan je eigen handschoenen mee. Tijdens pauzes gebruiken we wegwerpbekertjes of vragen mensen hun eigen mok mee te nemen. En heb je klachten, dan blijf je natuurlijk thuis.

Opgave kan via NLDoet bij Stichting de Bosrand

Daarnaast zijn er bij Pluktuin de Bosrand ook nog diverse tuinklussen te doen. Opgave hiervoor kan via NLDoet bij Pluktuin de Bosrand

Graag tot 28 en / van 29 mei, Frits